
PREMIERA: 13 października 2021 roku

PREMIERA: luty 2023
Wydawnictwo Armoryka
Okładka zaprojektowana dla wydawnictwa Armoryka. Książka „Znaki i przepowiednie nadchodzącego końca świata”, której skład został zebrany i opracowany przez Andrzeja Juliusza Sarwę, otrzymała nowy wizerunek, ściśle zintegrowany z treścią publikacji.
Obraz przodu okładki składa się z alchemicznych zaślubin trzech wielkich dzieł:
– Jan van Eyck „Crucifixion and Last Judgement diptych” ok.1430
– Albrecht Dürer „The Apocalyptic Woman” 1511
– Joseph-Désiré Court „Scene from the Great Flood” 1826
Graficzne połączenie apokaliptycznych scen wyciętych chirurgicznym skalpelem z prac mistrzów stworzyło kompozycję niepokojącą w swym wyrazie, przerażającą i mroczną. „Znaki i przepowiednie nadchodzącego końca świata” zawierają zbiór arcyistotnych proroctw i przepowiedni, które wraz z wnikliwym opracowaniem Andrzeja Juliusza Sarwy – autora dzieł eschatologicznych, tworzą spójny i czytelny obraz – napisany, ku przestrodze…

PREMIERA: 30 kwietnia 2023 roku
Przód okładki: grafika z rzeźbą Wenus z Arles (Luwr)
Tył okładki: grafika z rysunkiem Josepha Maclise’a z „Anatomy of the Arteries of the Human Body” Londyn, 1844

PREMIERA: 15 sierpnia 2023 roku
Tył okładki: grafika kobiety inspirowana obrazem Félixa Trutat’a – „Nude Girl on a Panther Skin”, 1844

PREMIERA: 8 września 2023 roku
Wydawca Cezary Andrzej Krajewski

PREMIERA: 29 września 2023 roku
Przód okładki: grafika z rzeźbą Wenus z Arles (Luwr)
Tył okładki: grafika z rysunkiem Josepha Maclise’a z „Anatomy of the Arteries of the Human Body” Londyn, 1844
II wydanie – rozszerzone o recenzje i opinie czytelników.

PREMIERA: 31 października 2023 roku
Przód okładki: grafika z rzeźbą Le génie du mal dłuta Guillaume Geefs (1848)
Okładka zaprojektowana dla wydawnictwa Armoryka.

PREMIERA: 31 grudnia 2023 roku
Tył okładki: rycina autorstwa Charles-Édouarda de Beaumont’a z 1845 roku i napis w języku francuskim z paryskiego wydania: Jacques Cazotte, „Le Diable amoureux. Roman fantastique”, Léon Ganivet, Paris 1845.
Pierwsza książka z serii literatury okultystycznej Ars Diavoli – Biblioteka Diabologiczna.

PREMIERA: 14 lutego 2024 roku
Mój pierwszy projekt okładki oraz ilustracji, których podstawą były obrazy wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Rozbite i poskładane na nowo w Photoshopie, udoskonalone akwarelowym stylem i skomponowane zgodnie z surrealistyczną wizją powieści, stały się nierozerwalnie związane z fabułą „Zaświatowego Biura Śledczego” autorstwa klasyka polskiej literatury grozy – Tadeusza Oszubskiego.

PREMIERA: 18 kwietnia 2024 roku
Inspiracją do stworzenia okładki był obraz Francis’a Bacona „Figure with Meat” z 1954 roku – odgrywający w powieści „Pakt Milczenia” kluczową rolę.

PREMIERA: 31 maja 2024 roku
Symbol na okładce: Dwa węże splecione wokół laski, połączone trepanem. Symbolika znaku „Dziwnego Domu” nawiązuje do kaduceusza – symbolu negocjacji i handlu, używanego często przez korporacje medyczne i farmaceutyczne. Kaduceusz został zwieńczony narzędziem chirurgicznym – trepanem, służącym w minionych czasach do przeprowadzania zabiegów na mózgu. Atrybut odzwierciedla fabułę powieści.

PREMIERA: 29 lipca 2024 roku
II wydanie powieści historycznej, opartej na autentycznych wydarzeniach
Wydawca Cezary Andrzej Krajewski

PREMIERA: 27 lipca 2024 roku
Drugi tom kolekcji literatury okultystycznej Ars Diavoli – Biblioteka Diabologiczna

PREMIERA: 31 października 2024 roku
Bafomet z otwartą księgą i wypisanymi alchemicznymi kluczami: SOLVE i COAGULA.

PREMIERA: 28 grudnia 2024 roku
Przód okładki: na pierwszym planie postać Lucyfera Gustava Doré z „Raju utraconego” Miltona. W tle odwrócony pentagram autorstwa Stanisława de Guaita’y z jego dzieła „La Clef de la Magie Noire” (1897).
Tył okładki: rycina z książki Francesco Maria Guazzo „Compendium maleficarum”.

PREMIERA: 21 lutego 2025 roku
Przód okładki: Albrecht Dürer „L’archange Saint Michel terrassant le démon”. W tle okrąg – okultystyczny symbol doskonałości.
Tył okładki: Płomień z pierwszego wydania z 1924 roku i grafika demona autorstwa Arkadiusza Siejda.

PREMIERA: 16 kwietnia 2025
Przód okładki: Rycina przedstawiająca Stanisława von Semberka – diabolicznego protoplasty rodu z trylogii Andrzeja Juliusza Sarwy pt.: „Tajemnica rodu Semberków”.
Tył okładki: Drzeworyt z „Camille Flammarion: L’Atmosphere – Météorologie Populaire”. Paryż 1888.

PREMIERA: 30 kwietnia 2025
Przód okładki: Alchemiczny symbol przemiany i transmutacji wpisany w trójkąt symbolizujący żeński pierwiastek.

PREMIERA: 7 maja 2025
Przód okładki: grafika z rzeźbą Wenus z Arles (Luwr).
Tył okładki: Fotografia Autorki na tle pogrążonego w mroku szpitalnego korytarza.

PREMIERA: 28 maja 2025
Przód okładki: Róża i pszczoły – emblemat różokrzyżowców z dzieła Joachima Frizius „Summum Bonum” (Frankfurt, 1629), wpisany w ochronny trójkąt męskiej energii. Nad symbolem motto: DAT ROSA MEL APIBUS (Róża daje miód pszczołom).

PREMIERA: 30 czerwca 2025
